عزیزکم

پروردگارا

1392/7/16 15:17
نویسنده : نجمه
382 بازدید
اشتراک گذاری

دلهره شیرینی درونم جان گرفته

 

انگار همین حالا مهر زده اند که بیا و قسمتت را بگیر

 

من زیادی خوش باورم یا دلم نوید چیزی می دهد

 

مثل روزهای اول مدرسه که پاهایم خالی از جان می شد از شوق دیدن دوستان

 

مثل روز اول دانشگاه

 

مثل روز عقد

 

با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست 

 

نگران فردایم نیستم، خدای دیروز و امروزم، فردا هم است 

 

نگران دل کوچکم هستم که به لرزشی در هم نشکند

 

 

خدایا می دانم که آماده برآوردن حاجات امیدوارانی

 

و تسلی دهنده حال پریشان خاطرانی

 

قسمتم را و صلاحم را برایم بخواه

 

روزیم را مادر شدن بخواه

 

برایم بخواه به مصلحت و به خیر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نیلوفر
16 مهر 92 15:24
یه آمیییییینننننننننننننن خیلی بلند میگم برای دعاهای قشنگت و دل مهربونت. اگه این نینی میدونست چیا براش خریدی خیلی زودتر از اینا میاومد.
معصومه
17 مهر 92 21:16
آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین راستی چرا پیشم نمیای؟چرا لینکم نمیکنی من یه همدردم یه دوست
محیا
20 مهر 92 18:15
التماس دعا بانو...
محیا
22 مهر 92 11:21
سلام فردا عرفه است...روز مناجات آمدم بگویم وقتی دعا رسید به: یا مَنِ اسْتَجابَ لِزَکَرِیّا فَوَهَبَ لَهُ یَحْیى وَلَمْ یَدَعْهُ فَرْداً اى كه دعاى زكرّيا را اجابت كرد و يحيى را به او بخشيد و او را تنها نگذاشت برای چشم انتظاری تک تکتان اشک خواهم ریخت و التماس خواهم کرد. و دعا در حق دیگران مستجاب است، حتی اگر رو سیاهی چون من دعا کند...
هیجان
21 آبان 92 12:23
خدا یارت باشه عزیزم ایشالله به حق همین روزای عزیز دلت شاد شه ایشاللهههه
ثمره
27 آبان 92 19:05
سلام عزیزم نیستی؟ دلم واست تنگ شده
ثمره
10 آذر 92 16:31
نیستی خواهر
ثمره
24 آذر 92 19:39
نجمه جووووووووووووونم
آمی
26 آذر 92 0:24
عزیزم مبارکهههههههههههههههه. عاشقتمممممممممممممم به مولا
شیما
26 آذر 92 1:08
نجمه جوووووووووون مبارکت باشه ایشالا که دوران بارداری راحتی داشته باشی
شیما
26 آذر 92 1:09
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد