عزیزکم

بانو رباب

1393/8/8 22:58
نویسنده : نجمه
778 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روزهاست که بی قرارم ،

 

لالایی میخوانم و زیر لب ذکر العطش دارم ،

 

روزهاست که گهواره خالی علی اصغر را می بینم و دلم تاب نمی آورد ،

 

روزهاست که لالایی خوان و روضه خوانم ،

 

 

گهواره خالی ، قنداقه خونین / لایی لایی از سفر برگشته اصغر

 

چرا مادر نمیخوابی / عزیزم از چه بی تابی / گمانم تشنه آبی / لالایی اصغرم لالا

 

 

روزهاست که نگاهت می کنم ، اشک می ریزم و با لبخند برایت از رباب می گویم ،

 

روزهاست چشم از گلویت بر نمی دارم ،

 

باور نمی کنم تیر سه شعبه در گلوی ظریف پسرکی شیرخوار جا بگیر ،

 

روزهاست در حیرتم از توان رباب که بعد علی اصغر چه بر سرش آمد،

 

ساعت هاست نشسته ام و دلم نمی آید زمینت بگذارم دردانه من ،

 

رباب با آغوشه بی علی اصغر چه کرد ،

 

هنوز به حسین نرسیده ام ، مانده تا به حسین برسم ،

 

هنوز بر سر صبر و عشق و ایمان زینب کبری درجا می زنم ،

 

هنوز بر دله سوخته لیلا می سوزم ،

 

رباب که جای خود دارد ،

 

نه اینکه امسال یادتان کرده باشم نه ،

 

میدانی پای ثابت حیرانی هایم شمائید بانو ،

 

اما انگار امسال بیشتر می فهمم ،

 

محمدم اگر امروز تو را دارم صدقه سر کودکیست که شام غریبان سال قبل قسمش دادم

 

دلم شکست و زار زدم که بانو به دل سوخته ات سوگند دله سوخته ام را دریاب

 

یادم هست که خرد شدم

 

که شکستم

 

که مادرم به داده دلم رسید و پا به پای من سوخت

 

شاید به دل مادرم نگاه کرد که تو را به من بخشید عزیزکم

 

نذرت کردم که باشی و نوکر علی اصغره حسین و رباب شوی

 

 

مولا جان ، حسین جان مانده تا به شما برسم ،

 

دستمان به دامان کودک شش ماهت ، دستمان را بگیر،

 

 

با هزار امید نذرت کرده ام  مادر جان،

 

کاش که یار امام زمانمان باشی .

 

پسندها (2)

نظرات (8)

فاطمه
10 آبان 93 14:42
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? دوست عزیز سلام من آپــــم خوشحال میشم بهم سربزنید! اگه با تبادل لینک هم موافق بودید خبرم کنید
نگار خانوم خانوما
10 آبان 93 15:27
نجی اشک منو درآوردی که....منم همنوا با رباب می خونم.... گهواره خالی ، قنداقه خونین / لایی لایی از سفر برگشته اصغر هرچند که من هنوز قطره ای از حس و حال شمارو ندارم و علی اصغر حسین چه زیبا گره از کارت باز کرد و گل محمدیتو تو دامنت گذاشت....لحظه لحظه مادرانگی کردن گوارای وجودت عزیزدل...نجی جانم التماسه دعا...خیلی خیلی خیلی التماسه دعا نجی عکس محمده؟؟؟؟این الان محمده؟؟؟؟ای جانم چه خوشگله این گل پسر چه معصومه این گل پسر...ایشالا که گل پسر یار امام زمان میشه و بی شک بچه ای که به واسطه علی اصغر و دعاهای مادرت موجود بشه یکی از بنده های خوب خدا میشه
نگار خانوم خانوما
10 آبان 93 15:39
خب تولد محمد و خاطرات زایمانتم خوندم و باز اشک و اشک و اشک...ماشالله چه نازه محمد...خداروشکر به خاطر اینکه روزهای سخت و پر استرس بارداری و البته انتظار با اومدنه محمد تموم شد و رفت عزیزم مادرانگی ات گوارای وجودت
طراحی قالب
10 آبان 93 16:50
طراحی قالب محرمی رایگان با عکس های کوچولوهای نازتون با سربند
مانلی
10 آبان 93 23:47
تو عشق منی آخه محمد پارسال این روزها یادمه.. چه خوب که گذشت و الان برای مادرت اینقدر شیرینه
niloofar
11 آبان 93 17:25
غم انگیزترین لالایی دنیاست لالایی برای علی اصغر. خیلی سخته مادرباشی و بچه ت جلوی چشات اینطوری پرپر شه. ماشاله محمد خیلییی ناز شده. خدا حفظش کنه عزیزم
ثمره
18 آبان 93 17:58
سلام عزیزم،خوبی نجمه جونم،خاطرات زایمانتو خوندم اشک تو چشمانم جمع شد،ممنون براهمه دعا کردی،خداحفظ کنه گل پسرتو،عزییییییییزم ماشالله هزاااااارماشالله دلمون براتون تنگ شده بود
ثمره
23 فروردین 94 0:36
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد