عزیزکم

نوروز

1391/12/23 14:11
نویسنده : نجمه
308 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یادته آخرای سال 90 ؟!

غرق سردرگمی بودم ، هستی یا نه ؟

حتی  یک روز مونده به آخر سال هم آزمایش دادم اما....

اون موقع فکر می کردم حتما نوروز سال بعد یا تو بغلم هستی یا تو دلم ........

چه مناسبت ها که چشم داشتم تا بتونم یه هدیه خوب ، خبر پدر شدن رو به بابا بدم 

سالگرد عقد ...

تولدم ....

سالگرد عروسی ...

تولد بابا ...

سپندارمزد ...

..... عید ......................

اما هیج کدوم نشد عزیزکم ، خدا برامون نخواست ، صلاح دونست که تو رو برامون نفرسته 

حالا هر چی به عید نزدیکتر می شیم، بیشتر دلم می گیره،

یه چیزه عجیب تو دلم موج می زنه

خوشحالم از بابت خاله های منتظری که مامان شدن

خوشحالم بابت خاله های منتظر دیگه ای که می دونم حتما خدا پاداش صبرشون رو میده 

خوشحالم بابت دوستای خوبی که به برکت تو عزیزکم، خدا بهم هدیه داده 

دعا میکنم .............

سال جدید سال حضور تو باشه ...

و حضور همه دختر خاله ها و پسرخاله ها کوچولو و سالم برای خاله های جدید 

کاش همینقدر که منتظر اومدن تو بودم ، منتظر ظهور مولا بودم 

کاش قدرت درک حضور ...... کاش ......

به برکت تو عزیزکم ، معنای انتظار رو خوب درک کردم ،

با تمام وجود حسش کردم و باهاش زندگی کردم

 

یک سال گذشت ،

یک سالی که برام پر بود از امید و ناامیدی،

مرز باریکی دارن، در عین ناامیدی کوچکترین روزنه می شه امید تازه 

یک سال گذشت ،

یک سالی که پر از اشک بود و حسرت

از اون زمون که حس کردم با تمام وجود دوستت دارم 

یک سال گذشت ، 

یک سالی که تک تک روزها و لحظه هاشو شمردم ،

اوله هر ماه شمردم تا رسید به آخر ماه

ناامید شدم و شکستم 

و باز از اول امید گرفتم

یک سال گذشت ، 

از همون لحظه ای که لحظه سال تحویل چشمامو بستم و تو رو تصور کردم

تصور کردم که هستی و لایق شدم برای مادر شدن

عزیزکم ، خوشحالم که خدا به لیاقت نگاه نمی کنه ، رحمتش بی پایانه و محبتش ...... 

عزیزم 

 

امسال میخواهمت عشقم ، تا مژده پدر شدن را به عشقم هدیه کنم ،

تو و پدرت بالاترین داشته های زندگی من هستید، منتظر داشتنت هستم عزیزکم 

 

پیشاپیش عید همه مبارررررررررررررررررررک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

الهام
22 اسفند 91 15:58
ایشالا که به حق امام رضا امسال میاد
نیلوفر
22 اسفند 91 21:57
عیدت مبارک نجمه جون. امیدوارم امسال دیگه نی نی خیلی منتظرت نذاره و زودی بیاد. سال بعد سر سفره هفت سین با شیره وجودت سیرش کنی.
نجمه
23 اسفند 91 14:01
... نمی دونم چی بگم فقط بدون تو این انتظار تا آخرش با همیم.. خالصانه آرزو می کنم کنار هفت سین امسال عزیزت تو دلت جا خوش کرده باشه
پریسان
23 اسفند 91 14:04
عزیزم دوست خوبم ایشالله سال جدید حضور فرشتتو حس کنی خیلی زیبا و با احساس بود سال نو پیشاپیش مبارک
شیما
23 اسفند 91 14:11
سلام نجمه جون با اجازه ادت کردم
ثمره
24 اسفند 91 15:22
سلام نجمه جون انشالله با اومدن بهار خداوند هدیه ی زیبایی را برایت بفرسته انشالله به آرزوهای قشنگت برسی گلم
نیلوفر
24 اسفند 91 23:37
یکسال گذشت. اما امسال دیگگه قراره سال سال تو باشه. قراره همه چی به خواست تو بچرخه. مطمئن باش.
مانلی
25 اسفند 91 0:05
آقا من قهرم . حالا نظر منو تایید نمی کنی ؟ خخخخخ
شيما
29 اسفند 91 11:04
نجمه جان عزيزم سال نو رو بهتون تبريک مي گم ايشالا سالي پر از برکت و سلامتي داشته باشيد ايشالا که تو سال جديد ني ني نازتون به جمعتون بپيونده و زندگيتونو سرشار از عشق و شادي کنه آمييييييين عيدتون مبارکککککککک
بهار
29 اسفند 91 17:17
نردبام دلم شکسته ميشود، براي من کمي دعا کني؟ يا اگر خدا اجازه ميدهد، کمي به جاي من خدا خدا کني؟ راستش دلم مثل يک نماز بين راه خسته و شکسته است ميشود براي بيقراري دلم سفارشي به آن رفيق با وفا "خدا" کني؟ نجمه جون سلام با ارزویه سال شاد همراه با امدن نینی شادیه زندگیتون کامل بشه عزیزم منم خیلی دل شکستم و 8 ساله منتظر به وب منم سر بزنی دل تنگم شاد میشه
ثمره
29 اسفند 91 19:52
وقتی طنین یامقلب القلوب دلت رالرزاند وقتی اوای خوش یامدبرالیل رازمزمه کردی ویامحوالحول دگرگونت کرد برای ماهم بخواه ازان بخشنده بی همتاحول حالناالی احسن الحال پیشاپیش سال نو مبارک
زندگی شیرین من
5 فروردین 92 23:30
سلام عزیزم عیدت مبارک... امیدوارم سال جدید به همه آرزوهای قشنگت برسی
مریم.خلوت مادرانه
9 فروردین 92 13:42
سلام عزیزم سال نو مبلرک من آپم بیا بوس
مریم.خلوت مادرانه
11 فروردین 92 21:55
سلام گلم آپم بیا به کمکت نیاز دارم.بوس
نانا و نینی جون
15 فروردین 92 18:38
سلام شاپرک دور سرم میچرخن با هر لبخند خدا بهم چراغ راهم میشن اگه دوست داری منو تو این راه خدا قرار داده یاری کنی بیا نگران نباش اون با ماست آپمممممممممممممممممممممم
هیجان
18 فروردین 92 13:44
امسال برات آروز می کنم دستانت لذت نوازش فرزندت رو تا ابد از آن خودشون کنن
شیما
19 فروردین 92 12:12
نجمه جون کجایی
مری
21 فروردین 92 7:35
سلاممممممممممممم ایشالا تعطیلات خوش گذشته بیا و یه خبری از خودت بذار نجمه جون دلم برات تنگ شدهههههههه خو
مریم.خلوت مادرانه
23 فروردین 92 9:36
سلام گلم ممنون بخاطره پست قشنگت و دعاهای زیبات امیدوارم خدا بزودی دامنت و سبز کنه و مولا خودش واسطه بشه نی نیت بیاد تو دلت. گلم منم آپم خوشحال میشم بیایی
شیما
9 اردیبهشت 92 15:04
نجمه جون کجایی بیا یه آپی بکن
نیلوفر
10 اردیبهشت 92 12:45
مشکوک میزنی دختر. چرا نمیای آپ کنی؟؟؟؟؟
مری
11 اردیبهشت 92 15:35
با کی قهری که نمیایی آپ کنی!!! یعنی بخاطر دستات یه پست کوچولو گذاشتن اینقد سخته!!!!
ثمره
13 اردیبهشت 92 23:27
سلام نجمه جونم خوبی خانمی؟
مری
17 اردیبهشت 92 14:55
ما که به رسم دوستیمون میاییم و سر میزنیم میدونم تو هم خاموش میخونی مون ایشالا یه نینی بیاد تا بالاخره بهمون سر بزنی ...اما تا کی میخایی نیایی نمیدونم ولی هروقت خودت میدونی بیا عزیزم
ثمره
21 اردیبهشت 92 22:07
سلام نجمه جونم خوبی عزیزم کجاااااااااااااایی خانمی؟دلمون تنگیدواست
ثمره
23 اردیبهشت 92 0:17
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید عیدتان مبارک
ثمره
26 اردیبهشت 92 0:02
شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است و در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه آسمان خواهد نشست بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوییم
مریم.خلوت مادرانه
2 خرداد 92 16:37
سلام عزیزم حالت چطوره؟نیستی کم پیدایی؟آنشالله هر جا هستی موفق و پیروز باشی دوست گلم.آمین
ثمره
22 خرداد 92 16:53
نجمهههههههههههههههههههه جووووووووووووووونم کجایی پس تو دختر؟ دوست داری که مارو دلنگرون کنی نه
شیما
23 خرداد 92 12:59
نجمه کلا وبلاگت رو بیخیال شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیلوفر
4 تیر 92 23:38
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
مامان محمدرضا
9 تیر 92 15:59
ایشالا هدیه خدا هرچه زودتر نصیبتون بشه ایشالا !! دوست عزیز پسری ما تو2تا مسابقه شرکت کرده خوشحال میشیم به وبلاگش بیایبین وبهش رای بدین پیشاپیش ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد