عزیزکم

تولد مامان

1391/8/3 9:39
نویسنده : نجمه
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دخترمی یا پسرم؟!

امروز تولده مامانه ، دلش می خواست امروز تو هم توی دلش بودی و حست میکرد، حیف که خدا نخواست

در عوض امیدواره سال دیگه توی بغلش باشی،‌ عجیب امیدوار شده ، در عین حال آرومه آرومم

امروز تو که نبودی ، بابا هم نبود ، اصلا انگار هیشکی نبود ،‌از اون تولدا بود که چشمم منتظر موند ،‌ چه دلم .....

وقتی بابا و تو نباشین و تولدم رو ....... دیگه مهم نیست کی باشه و چیکار کنه

همین که من بدون شما ها باشم ، یه دنیا ادم هم نمی تونه از تنهایی درم بیاره ،‌ احساس تنهایی میکنم

حس بی ارزش بودن ، حس ناتوان بودن ،‌ حس آشنای غصه ،‌ حس کم بودن ، کم بودن و کم بودن

چیزی نمی تونم بگم ، هر چی میگم نمی تونم حاله امروزم رو برات توضیح بدم ،

نمی تونی ناراحتی که به خاطر این بی تفاوتی تو قلبم خونه کرده را حس کنی

دلم .....................

توکل به خدا

به امید اینکه خیلی زود تولد یک سالگی تو رو جشن بگیرم و برات خوشحالی کنم عزیزه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد