عزیزکم

تو داری با یه مامان صحبت می کنی خخخخخخخخخ

1391/8/3 9:37
نویسنده : نجمه
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خجلممممممممممممم

 

عزیزه دله مامان ، از دیروز روحیم خیلی عالیه خدا رو شکررررررررررررررر

حس میکنم این بار دیگه موفق می شم ، دیشب رفتم کلی ویتامین گرفتم هم برای خودم هم برای بابائی

از دیشب هم شروع کردیم به خوردن ، با کلی خوراکی واسه خوردن

می خوام هیچ کدوم از لحظه ها رو از دست ندم ، با تمام وجود این بار تو رو طلب میکنم ، با همه وجودم

می دونم تا اخر این ماه می یای تو دلم

عزیزکم یه دنیا دوست دارم و لحظه لحظه ها رو می شمرم برای داشتنت

قربون دست و پای کوچولت عزیزم

خودت هم از خدا بخواه ، عزیزه کوچولوی من

قد یه دنیا دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیما مامان درینا
16 مهر 91 12:30
عزیز دلم خیلی برات خوشحالم می دونی که به هر چی فکر کنی همون برات اتفاق می افته امیدوار باش من تو اطرافم از این موارد زیاد داشتم خالم بعد از 8 سال و همسر پسر خاله ام هم بعد از 5 سال تلاش بچه دار شدن . ان شاء ا... برای شما هم خیلی زود اتفاق می افته
مامان مری
23 مهر 91 9:35
سلام...چه مهربون و بااحساس باهاش حرف میزنی! دلم ضعف رفت... ایشالا زودی میاد تو دلت از وبت خوشم اومد و لینکیدمت دوس داشتی منو بلینک
مامان مری
3 آبان 91 9:45
سلام...چه مهربون و بااحساس باهاش حرف میزنی! دلم ضعف رفت... ایشالا زودی میاد تو دلت از وبت خوشم اومد و لینکیدمت دوس داشتی منو بلینک
شیما مامان درینا
3 آبان 91 9:46
عزیز دلم خیلی برات خوشحالم می دونی که به هر چی فکر کنی همون برات اتفاق می افته امیدوار باش من تو اطرافم از این موارد زیاد داشتم خالم بعد از 8 سال و همسر پسر خاله ام هم بعد از 5 سال تلاش بچه دار شدن . ان شاء ا... برای شما هم خیلی زود اتفاق می افته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد