عزیزکم

خدا میگیره دستم رو

1391/8/22 14:10
نویسنده : نجمه
281 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواستنت برایم پر برکت شده

که خدا نزدیکم شده

یا شاید  من نزدیکه خدا

کم شدن فاصله را حس میکنم

 

خدا می بینه حالم رو ..... خدا می دونه حسم رو

از اون بالا میاد پائین .... خدا می گیره دستم رو

------------------------------------------------------------------------------------------------

جوجوی مامان ، اخ که چقدر فکر کردن به تو برام هیجان آور شده

یاد لحظه ای که حست کنم ، که کنج سینم آروم بخوابونمت

که انگشتم رو محکم تو دستات بگیری ،‌ که لب وربچینی و بغض کنی

که تو خواب بخندی ، که .......

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای به قول خاله هیجان ،‌خدایا دستت درد نکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیجان
22 آبان 91 14:13
وای سرش رو سینه وقتی داره سرش و تکون میده خداست



الهام بخش جمله خودت بودی می دونی که؟

زری
22 آبان 91 16:30
کوچلوی خاله زودبیا دل من ومامان واست تنگ شده
مامان مری
22 آبان 91 18:29
واااااااااااااااااااااااااااای خدا دلم ضعف رفت زودی نی نی نجمه جونمو بفرست الهی آمین
مهی
25 آبان 91 0:34
سلام نجمه جون مرسی که بهم سر زدی با افتخار لینکت کردم.اخه هم دردیم.عزیزم شوشو رو زود راضی کن وقتو هدر ندید ما الان 2ساله منتظریم. اگه دوست داشتی بیشتر از خودت بگو
نانا و نینی جون
5 آذر 91 22:30
سلام بدو بدو مامان تربچه آپ کرده انشاا... سال دیگه منم میرم شرخوارگان باب مامان اگه نیای دلم میگره اگه میای برام دعا کن مامان منتظر نباشه آخه من شیطونم
ثمره
7 آذر 91 20:53
ای جاااااااااااااااااااااااااانم عزیزم انشالله به آرزوی قشنگت برسی گلم
یاسمن
3 دی 91 12:59
واقعا نگارش مطالبت محشره امکان نداره وقتی میام بهت سر بزنم اشک تو چشمام جاری نشه انشاالله هرچه زودتر وجودش در وجودت را حس کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد