عزیزکم

نازکم

1391/8/30 9:35
نویسنده : نجمه
366 بازدید
اشتراک گذاری

دلشوره هایم شروع شده 

باز هم لحظه شماری ها 

باز هم دل نگرانی ها 

نه مثل هر بار

درست مثل بار اول 

یادت هست عزیزکم !

من بودم و رویای تو و دنیای اشکها

میخواهم بی تفاوت باشم اما هر روز کم توانتر می شوم

باورهایم حس خوبی دارند 

و .......

دلم ترسی عجیب

کاش خدا تو را بخواهد 

یا دلم توان خواست خدا را داشته باشد

عزیزم محبت مولا را برایت میخواهم ، 

با هزاران آرزوی دیگر

روزنه امیدی کافیست این روزها

تا دل ببندم به تمام آینده 

امیدم ، کودکم  

..................

کودکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیجان
30 آبان 91 9:16
همین که باورهات هنوز مملو از خوبیهاست کافیه تا چشمت رو به روی همه دلنگرانیهات ببندی و یه نفس عمیق بکشی و محکمتر و مصمم تر ادامه بدی
مامان مری
30 آبان 91 10:06
الهیییییییییی که بحق کوچولوی امام حسین نی نی میاد نجمه جون دلت روشنه همین کافیه مطمئن باش خدا جوابتو میده عزیزدلم
ستایش
1 آذر 91 8:38
انشاااااااالله که خدا تو همین روزهای عزیز دلت رو شاد میکنه و به آرزوت میرسونت عزیزم
زندگی شیرین من
4 آذر 91 18:30
سلام عزیزم... نشاءا... به حق گردن بریده امام حسین و لب تشنه فرزند عزیزش علی اصغر نی نی به تو دلت محکم بچسبه... امیدوارم همه منتظران حاجت روا بشن... با اجازه لینکت کنم دوست جدیدم
یاسمن
11 آذر 91 17:09
چقدر دل تنها و منتظر اطرافم می بینم چقدر دلهای آرزومند لحظه های مادرانه چقدر مادر شدن شیرین است؟ خوشحال میشم به منم سربزنی
ثمره
11 آذر 91 17:33
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد