عزیزکم

اگر خدا نظر کند....

1391/8/3 9:38
نویسنده : نجمه
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، عشقم

 

دیروز سرگردون بودم که دعا کردن برای داشتن تو درسته یا نه

 

شب خواب دیدم، تو مدینه ام ، روی همون کوهای سنگی که چند بار دیگه هم خوابش رو دیدم،

 

بهم یه اتاق رو نشون دادن و گفتن روز جمعه برو توی اون اتاق،

 

اتاقی هست که امام رضا اخرین جمعه که تو مدینه بود، اونجا دعای مجیر خوند

 

برو اونجا و دعای مجیر بخون

 

منم تو خواب از خدا خواستم کمکم کنه که بتونم دعای مجیر رو بخونم همون روز جمعه

 

بیدار که شدم تقویم رو نگاه کردم

 

جمعه تولد آقا امام رضاست .......................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
5 مهر 91 15:43
مطالبت رو که خوندم خیلی دلم گرفت.......اشک توی چشمام حلقه زده.....خودم میخوام شب تولد امام رضا واسه بارداری اقدام کنم.پنج شنبه میخوام برم حرم امام رضا....برای تو و برای خودم و تمام کسانی که از خدا نی نی سالم میخوان دعا میکنم عزیزم....ایشالا زود زود خبر بارداریتو بهمون بدی.....از درگاه خدا هیچ وقت ناامید نشو....هیچ وقت


عزیزم ، انشاءاله که به مقصود دلت برسی و زودی مامان بشی
الهام
3 آبان 91 9:52
مطالبت رو که خوندم خیلی دلم گرفت.......اشک توی چشمام حلقه زده.....خودم میخوام شب تولد امام رضا واسه بارداری اقدام کنم.پنج شنبه میخوام برم حرم امام رضا....برای تو و برای خودم و تمام کسانی که از خدا نی نی سالم میخوان دعا میکنم عزیزم....ایشالا زود زود خبر بارداریتو بهمون بدی.....از درگاه خدا هیچ وقت ناامید نشو....هیچ وقت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد