عزیزکم

گلم خوشگلم

1391/8/3 9:38
نویسنده : نجمه
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ،‌خوشگلم

 

تا دو روز تاخیر می افته همش میگم ، نکنه این بار واقعا اومدی

مقاومت می کنم که امیدوار نشم اما یه توهم شیرین ، دلم رو شاد می کنه

فکر اینکه ، بی بی بزارم و ببینم که هستی

بعد ...

بعد، باور نکنم و برم آزمایش و ببینم هستی ................

بعد ....

بعد ، دوربینم رو روشن کنم و موقع دادن این خبر به بابائی، ازش فیلم بگیرم

بعد ....

بعد، محکم بغلم کنه و بگه که از اومدنت خوشحاله

بعد ....

بعد، اشک بریزم و سر سجاده نماز، شکر گزار خدای مهربون باشم

.................................................................................

 

مقاومت می کنم که فکر و خیال اضافه نکنم اماااااااااااا نمی شــــــــــــــــــــــــــــــــــــتته

دو روز تاخیر تموم می شه ، تو نمی یای و ....... مطمئن می شم که بازم نمی یای

......................................

باز ناامیدی می پیچه تو ذهنم و .............. فکر اینکه چطور  بابایی رو راضی کنم بره آزمایش

 

ای خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزکم می باشد